Η εταιρεία μας αναλαμβάνει :
• Την εγκατάσταση μηχανικών ανελκυστήρων -ως τους πλέον κατάλληλους- για κτίρια με πολλούς ορόφους, μεγάλη κίνηση και αυξημένες ανάγκες μεταφοράς φορτίων, από 2 στάσεις έως 15 στάσεις και με ταχύτητες από 0,60 m/s έως 2,00 m/s.
• Την εγκατάσταση μηχανικών ανελκυστήρων με μεταβαλλόμενη συχνότητα τύπου Inverter VVVF για τέλεια λειτουργικά αποτελέσματα.
Η εταιρεία μας εγκαθιστά μηχανικούς ανελκυστήρες FAER & TOPGEARS. Η εγκατάσταση των μηχανικών ανελκυστήρων γίνεται σύμφωνα με το Ευρωπαϊκό Πρότυπο ΕΝ 81-1. Τα υλικά που χρησιμοποιούνται στην εγκατάσταση είναι από τα καλύτερα και ασφαλέστερα που υπάρχουν στην Ελληνική και Διεθνή αγορά και φέρουν την πιστοποίηση CE. (όπως ορίζει η Ευρωπαϊκή οδηγία 95/16)
Η εταιρεία μας για τις περιπτώσεις που δεν έχει προβλεφθεί χώρος για το μηχανοστάσιο του ανελκυστήρα στο κτίριο εγκαθιστά τους ELEVER-TRACTION MRL με όλα τα μηχανικά του μέρη να βρίσκονται μέσα στο φρεάτιο, και ο πίνακας χειρισμού να τοποθετείται σε κατάλληλη θέση δίπλα στην πόρτα συνήθως του τελευταίου ορόφου. Σε αυτές τις περιπτώσεις χρησιμοποιούνται μηχανές χωρίς μειωτήρα (gearless), χωρίς να αποκλείονται και οι μηχανές με μειωτήρα,όταν οι διαστάσεις του φρεατίου το επιτρέπουν. Άριστη ποιότητα κίνησης και ακρίβεια στάσης, με χρήση υλικών τελευταίας τεχνολογίας. Υψηλή ενεργειακή απόδοση με τη χρήση συστημάτων ρύθμισης των στροφών του κινητήρα (VVVF inverter). Χωρίς περιορισμούς στον αριθμό των ορόφων ενός κτηρίου.
Ο μηχανικός, είναι ο αρχαιότερος τύπος ανελκυστήρα. Αποτελείται από έναν ηλεκτροκινητήρα, ένα μειωτή στροφών και μία τροχαλία προσαρμοσμένα κατάλληλα μεταξύ τους πάνω σε μία βάση. Από την τροχαλία διέρχεται ένα σύστημα συρματόσχοινων, στη μία άκρη του οποίου βρίσκεται προσαρμοσμένη η καμπίνα των επιβατών και στο άλλο τα αντίβαρα.
Υπάρχουν δύο κατηγορίες μηχανικών ανελκυστήρων, ο μονόστροφος με μία ταχύτητα κίνησης και ο διπλόστροφος με δύο ταχύτητες κίνησης. Ο μονόστροφος ανελκυστήρας κινείται συνεχώς με μία συγκεκριμένη ταχύτητα, με αποτέλεσμα να είναι λίγο απότομος, ιδίως όταν σταματάει στον όροφο. Επίσης παρουσιάζει προβλήματα σωστής ισοστάθμισης της καμπίνας στον όροφο και για το λόγο αυτό δεν ενδείκνυται για πολυώροφα κτίρια. Ο διπλόστροφος ανελκυστήρας ξεκινάει με την μεγάλη ταχύτητα και όσο πλησιάζει στον όροφο στον οποίο πρόκειται να σταματήσει, μειώνει ταχύτητα, έως ότου ακινητοποιηθεί πλήρως. Με το σύστημα αυτό λύθηκαν σχεδόν όλα, τα προβλήματα απόλυτης ισοστάθμισης στον όροφο, ιδίως για ανελκυστήρες μεγάλων φορτίων με κινητήρα μίας ταχύτητας.